Daan de Bruijn
Supportmedewerker

"Hulp zal altijd gegeven worden aan degenen die erom vragen."

Als supportmedewerker bij Devoon ondersteun ik de aangesloten notariskantoren om ervoor te zorgen dat iedere gebruiker probleemloos kan werken met NEXTassyst. Het helpen van mensen heb ik altijd leuk gevonden, niet iedere helpdesk heeft echter dezelfde doelstellingen. Bij Devoon kiezen we ervoor om zo toegankelijk mogelijk te zijn voor onze klanten; het bieden van hulp staat voorop. 

Dit soort persoonlijke ondersteuning kunnen bieden, is voor mij erg belangrijk. Naast het verhelpen van problemen, leer ik klanten graag wat bij over de mogelijkheden van NEXTassyst, er kan zo ontzettend veel mee! 

De basis van een goed programma is goede documentatie. Weet je niet helemaal hoe een functie werkt? Klik dan in NEXTassyst op het vraagteken links onderin en druk op ‘Help’. We hebben voor de meeste functies een handig stappenplan om je op weg te helpen. Kom je er nog steeds niet uit? Maak dan een melding aan via ons meldingssysteem of bel ons om je bij te staan!