NEXTcall

Waar u vroeger het telefoonnummer moest draaien voordat u ging bellen kunt u tegenwoordig af met het indrukken van de cijfers op uw telefoontoestel. Maar nog prettiger, sneller en efficienter is het om direct vanuit NEXTassyst het telefoonnummer aan te klikken om te kunnen bellen. Dit kan met behulp van NEXTcall. Naast bellen kunt u ook direct zien wie er belt, mits het telefoonnummer natuurlijk bekend is in NEXTassyst. 

Hoe werkt het?
Met NEXTcall wordt het telefoonsysteem van het kantoor verbonden met NEXTassyst. Hierdoor is het mogelijk dat medewerkers van het notariskantoor een telefoongesprek kunnen starten vanuit NEXTassyst. Daarnaast kunnen medewerkers van het notariskantoor zien wie er belt op het moment dat het telefoonnummer in NEXTassyst bekend is.

Om te kunnen bepalen of deze functionaliteit ook toepasbaar is in combinatie met uw huidige telefonie-installatie stel ik u graag voor aan onze Lexxyn Groep Partner Helder Telecom.

Wat kost het? 
Voor het gebruik van NEXTcall betaalt u voor gebruiksrecht, onderhoud en support per maand € 25,01.

Meer weten? 
Wilt u gebruik maken van NEXTcall of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Martin (06 1472 6397 of martin@devoon.nl) of Boi (06 1448 3039 of boi@devoon.nl).