NEXTcall

Het administreren van telefoongesprekken kan een tijdrovende klus zijn. Tijd bijhouden, notities maken, relaties opzoeken: wat als dat automatisch kan?

NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken, eventueel voorzien van aanvullende notities, direct toevoegen aan het juiste dossier.

Wilt u weten hoeveel tijd en gemak u wint door uw telefonie en NEXTassyst te integreren? Samen met onze Lexxyn Groep Partner Helder Telecom & ICT, demonstreren wij graag deze tijdbesparende oplossing voor het notariaat.

NEXTcall | De voordelen
• Voor zowel vast als mobiel
• Relatiekaart pop-up bij inkomende geprekken
• Automatische tijdregistratie
• Mogelijkheid tot gespreksopname

Wat kost het? 
Voor het gebruik van NEXTcall betaalt u voor gebruiksrecht, onderhoud en support per maand € 25,44.

Meer weten? 
Wilt u gebruik maken van NEXTcall of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Martin (06 1472 6397 of martin@devoon.nl) of Boi (06 1448 3039 of boi@devoon.nl).