NEXTcall is een samenwerking tussen NEXTlegal en onze Lexxyn groep partner Helder Telefom ICT. Doel? Verder automatiseren wat geautomatiseerd kan worden.
Met de integratie van het telefoonsysteem in NEXTassyst of NEXTmatters kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.
Dé softwareoplossing voor notarissen
Dé softwareoplossing voor advocaten en juristen
Voordelen NEXTcall
- Inkomende en uitgaande gesprekken automatisch administreren
- Geadministreerde gesprekken gemakkelijk declareren
- Via nummerherkenning zien wie er belt
- NEXTmatters/NEXTassyst toont direct de juiste relatiekaart
- Optie om gesprekken op te nemen
Hoe krijgt u het?
Om gebruik te kunnen maken van NEXTcall heeft u een Xelion telefooncentrale nodig. Heeft u deze? Dan is het activeren van NEXTcall een fluitje van een cent.
Heeft u nog geen Xelion telefooncentrale? Dan adviseert onze partner Helder Telecom & ICT u graag over de mogelijkheden.